Post by ibtalasegi on Feb 11, 2022 17:46:53 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gardenscapes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gardenscapes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändlig uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Gardenscapes 2022 version ▞▞▞
Intäktsgenerering är ett problem i detta spel. När du väl gör inköp i appar blir spelet allt svårare. Inget skämt. Spelet anpassar sig till att dina inköp blir nästan omöjligt att klara en enda nivå utan flera dussin försök att undersöka pengar från spelaren. Köp inte är mitt bästa råd. Golden Ticket är roligt men ärligt talat ett slöseri med pengar. Du kommer aldrig att slutföra...aldrig.
Bra men ändå inte.
Bara ett sätt att lura en på pengar
Royal Revolt 2: Tower Defense RTS & Castle Builder कार्रवाई urf
System 02:19 - Startsida | Facebook
Jag tror seriöst att avsikten med "utmaningsrundor" är att strippa/återställa dina power ups eftersom de är nästan omöjliga att slå, även med staplade power ups.
Ganska tråkigt spel med dryga banor. Funkar som tidsfördriv typ
Reklamen för detta spel är en ren bluff. Det finns inga spelelement ens på distans som annonserna. Det är i grunden en candycrush-klon.
Gardenscapes Casual xyj
Det här spelet är en pengagrop! Akta sig!!! I början verkar det inte kosta mycket men ju längre du spelar och ju fler nivåer du slår desto högre blir kostnaden för att gå vidare till nästa nästa nivå. Nivåer blir allt svårare till den grad att de är omöjliga att slå utan att det kostar extra pengar att köpa specialverktyg. Mycket beroendeframkallande spel och jag har tyckt om att spela väldigt mycket men jag vägrar spendera mer pengar på det!!! Och sedan jag har tagit den ståndpunkten har jag inte kunnat gå vidare. Roligt spel men se upp att det är en pengagrop!!!
Gardenscapes Casual xyj
det här är ett mycket avkopplande spel och jag har spelat det i månader i sträck under många år. Jag har tappat det på grund av orkaner, datorkraschar etc, men har alltid lämnat tillbaka det till min spelsamling
Utmanande spel, efter att ha spelat mer än ett år, har nivåerna blivit så svåra att de är omöjliga att vinna om du inte betalar $. Tyvärr, jag har en gräns för vad jag kommer att betala för underhållning, jag har nått den gränsen och kommer att avinstallera inom kort om inte något ändras! Jag har inga problem med att stödja utvecklare men deras behov måste också vara en gräns för deras girighet!
Jag älskade Gardenscapes men när jag bytte telefon förlorade jag mitt spel. Uppenbarligen var jag på en annan Gardenscapes eftersom det inte var den de har här.
När du slutat för en säsong ger den dig fler power-ups att använda, och om du har tillräckligt med pengar för ett trädgårdspaket, brukade jag spela det mycket
Gardenscapes নৈমিত্তিক ijdu
Behöver fler nivåer Jag har spelat det här spelet i över ett år nu och älskar det. Men jag har slut på nivåer att slutföra. Det börjar bli så frustrerande att vänta en vecka eller mer på att fler nivåer ska få stjärnor. Du har ett gäng nivåer för nycklarna men jag är trött på att spela för nycklar och inte stjärnor. För mig verkar det som att du inte ska fortsätta historien om du inte erbjuder tillräckligt med nivåer för att spela och avancera. Också väldigt frustrerande att jag kommer till en viss liga och vinner eller i topp tre men än får slut på nivåer för att fortsätta tävla i tävlingen. Kan bara ta bort spelet om allt jag ska spela för är nycklar och inte stjärnor.
I bland för svårt
Appen fungerar utmärkt, jag har aldrig haft problem med anslutningen. 3 stjärnor för att du kan spendera timmar till dagar på 1 nivå vilket i sin tur gör att du INTE kan delta i sidouppgifter och teamevent. Och det verkar aldrig misslyckas när du får obegränsade hjärtan, det råkar vara den tid du inte kan gå vidare i nivåer, vilket totalt övervinner poängen med obegränsade hjärtan.
Jag har spelat det här spelet i flera år, och jag är en person som "betalar för att spela" (jag förstår att utvecklarna också måste äta). Jag nådde precis nivå 6210 och för de senaste 1000 eller så nivåerna är varannan nivå antingen "hård" eller "superhård". Det tar antingen dagar att slå nivån eller 3000 mynt. Även de flesta av de vanliga nivåerna är svåra att slå nu. Jag är vid den punkt där jag inte kommer att spendera mer pengar för att spela det här spelet. Jag kanske köper en gyllene biljett då och då, men det är allt. Väldigt besviken 😞.
Spelet har fantastisk animation och jag gillar att anpassa min trädgård. Jag har spelat i flera år och nu blir de "enkla" nivåerna svåra att slå. Jag tycker att antalet tillgängliga drag har minskat avsevärt. De rosa "utmanings"-nivåerna är hemska. Det enda sättet att avancera är att använda dina boosters (och sedan vänta några dagar tills du kan samla in mer). Det börjar närma sig den punkt då jag skulle behöva spendera mer pengar än jag är villig att för att gå vidare till nästa nivå.
Älskar trädgårdarna och Austin, hatar att det får dig att hålla dig på hårda nivåer alldeles för länge även om du spenderar pengar på spelet. Gör det Tråkigt! Och ju längre du spelar, desto svårare blir nivåerna, även om du spenderar pengar. Antar att jag måste sluta.
Tre i rad-spel.
Så galet kul spel!! Mycket tänka spel o roliga utmaningar ☺️😁
Jag har roligt med det. Men du måste öka ditt liv om du vill att fler spelare ska spela det. Jag har svårt för det du. Måste låsa in den.
Roligt spel men lite väl många extrasvåra banor som jag antar har i syfte att locka folk till att köpa extradrag/hjälpprylar. För mycket "snack" också.
Utmaningsnivåerna är omöjliga att slå, så du förlorar och sedan tar det dina powerups som du just har nått. De bör välja att göra utmaningen eller inte. Tvinga dig inte att göra det. Måste ändra detta snarast
Tar för lång tid att komma vidare....
Uppdateringar är alltid sena för Google play-användare. Ny säsong har uppdaterats för andra användare och den börjar imorgon. Men oss Google play-användare har fortfarande ingen uppdatering redo att ladda ner. Senaste uppdateringen fick vi inte förrän två dagar in i den nya säsongen.
Stor skillnad i att samla belöningar om du är på nivå 200 eller 800. Ju högre du kommer..., desto svårare. Verkligen inte rättvist.
Spelet var bra men var dyrt eftersom många nivåer inte kunde slutföras utan boosters. Jag fortsatte spela men på nivå 528 började spelet krascha varje gång, vilket slösade med boosters och liv. Jag följde anvisningarna och rensade cacheminnet, uppdaterade både telefon och spel, startade om flera gånger och det fungerade inte, till slut avinstallerade jag och installerade om appen och det är ännu värre. Spelet kraschar antingen under laddning eller direkt efter. Jag kan inte ens komma till sidan för teknisk support. Det är väldigt frustrerande särskilt efter att ha spenderat så mycket på appköp. Jag rekommenderar inte att starta den.
För lite knep o knåp. Reklamen är missvisande. 👎
Nivåerna är alldeles för svåra! Det resulterar i att ge upp spelet helt. Du bör verkligen blanda nivåerna som 10 lätt 1 hårt till exempel. Och ett tips till dig är att gömma några stjärnor i grannskapet. Om jag ser mig omkring och försöker klicka i brevlådan, trädkojan etc får jag en stjärna. Du måste ha fler möjligheter för spelaren att avancera. Ingen gillar att vara en looser 😏
Spelet är det bästa jag vet
Gardenscapes Casual xyj
Gardenscapes Casual xyj
Vad hände med prishjulet?? Sedan den senaste uppdateringen av maine coon cat har prisviljan inte dykt upp. Det har gått 4 eller 5 dagar. Är det någon annan som har samma problem?
Inte som reklamen för spelet, det suger....
Roligt till en början men det är ett ganska oinspirerat spel, för svårt för att faktiskt komma någonstans i "storyline" nivåerna känns designade för att få dig att fastna länge med för få drag och bara dålig mekanik. Ibland har den speciella nivåer för speciella tillfällen, dessa nivåer återanvänds sedan i det faktiska spelet så om du hade svårt att slå det första gången får du bli fast på det en andra gång... det är ett ok spel att klara av din tid på men slösa inga pengar på det
Jag har tappat räkningen på hur många gånger spelet låter mig komma inom vinst, bara för att förlora med en bit kvar att samla in. Pjäsen är alltid på en plats där inga rörelser är möjliga. Det spelar ingen roll om du börjar nivån med boosters. Du slår nivån när SPELET avgör och inte innan. På många nivåer är det omöjligt att lägga en strategi. Jag ogillar också att de redigerar nivåerna och TAKE AWAY-drag, vilket gör det ännu svårare att vinna. Kundtjänst är dock hjälpsam.